Uroczystości w plenerze

Impreza

Imprezy rodzinne lub towarzyskie mają ostatnimi czasy coraz częściej miejsce w plenerze. Jest to sposób wygodny i praktyczny, wtedy gdy są sprzyjające warunki atmosferyczne. Bezpośredni kontakt z przyrodą jest tu wówczas największym atutem. Takie przedsięwzięcia przenoszą się także na grunt zawodowy.

Na otwartej przestrzeni można doskonale urządzić imprezę integracyjną, która pozwala na scalenie pracowników i umocnienie między nimi współpracy. Przenosząc przykład z większych imprez masowych, na grunt prywatny imprezy plenerowe wymagają odpowiedniej organizacji. Ważna jest dekoracja i przygotowanie miejsc dla gości. W zależności od rodzaju uroczystości dobiera się dodatki.

W przypadku komunii lub wesela będzie panowała biel. Stawia się wówczas na klasyczny minimalizm i zachowanie elegancji. Dotyczy to nakrycia stołu oraz dekoracji. Jeżeli zaś urządzamy kinderbale to można już sobie pozwolić na większe szaleństwo. Tutaj kolory mogą się ze sobą mieszać dowolnie, bo przecież dzieciństwo jest barwne i wesołe. Dzieci są wzrokowcami i na pewno docenią te walory dekoracyjne. Można tutaj wykorzystać jako inspiracje ich zainteresowania lub posłużyć się ulubionymi postaciami z bajek.

W okolicznościach otaczającej przyrody…

Na uroczystościach plenerowych należy zadbać o stoły i miejsca siedzące. Tutaj przydatny może być stół, ława, stolik koktajlowy. Do tego odpowiednio nadają się krzesła lub ławki. Dobrą praktyką jest także skorzystanie z opcji częściowego chociaż zadaszenia – może być to altana lub namiot. Pozwoli to ograniczyć zbyt duże natężenie promieni słonecznych lub uchronić przed niespodziewaną mżawką. Dzieci zgromadzone na uroczystości zapewne same zorganizują sobie czas. Dla nich wystarczający może się okazać skwerek, trawnik lub łąka. Można pomyśleć także o tym, aby jeśli organizujemy imprezę poza swoim domem i ogrodem, zadbać o bezpieczeństwo na danym terenie. Najlepiej jeśli jest możliwość zabezpieczenia terenu za pomocą ogrodzenia. Dotyczy to szczególnie imprez z udziałem najmłodszych uczestników.

Zostaw odpowiedź